Jaaroverzicht Pit 2013

afbeelding logo van stichting pit pannerden
Namens het bestuur van Pit en alle vrijwilligers van het Winkeltje willen wij iedereen hartelijk bedanken die in 2013 tweedehands kleding en artikelen heeft gegeven. Door de verkoop van deze spullen kunnen wij vele projecten steunen.
Ook kleding die niet meer verkocht kan worden, heeft voor ons nog waarde. Een opkoper biedt ons per kg. textiel een bedrag. Dus breng uw spullen naar het Winkeltje !
Van de opbrengst van het Winkeltje gaat ca. 7/10 naar projecten in de Derde Wereld, ca. 3/10 wordt besteed aan projecten in Pannerden. Daarbij willen we plaatselijke initiatieven ondersteunen, waarbij de leefbaarheid voorop staat. Ook is de bijdrage van de vrijwilligers aan het project bepalend, evenals de doelgroep die profijt heeft van onze donatie. Als laatste vinden we het belangrijk dat ook andere sponsoren/acties zorgen voor een financiële bijdrage.
In 2013 hebben we € 3500,00 geschonken aan projecten in oa. Gambia, Tanzania en Kenia. Aan activiteiten in Pannerden, o.a. de Vakantiespelen, de Zonnebloem, de kinderboerderij hebben we € 1700,00 geschonken.

Het winkeltje aan het Dorpsplein is geopend op woensdag (9.30-12.00), vrijdag (17.30-20.00) en zaterdag (13.30-16.00).
Nogmaals hartelijk dank !
Marika Pes, secretaris Pit.

Aanmelden Buurt WhatsApp

bwa pannerden

Doe mee en meld u aan door op het bord te klikken!

Sorry, this website uses features that your browser doesn’t support. Upgrade to a newer version of Firefox, Chrome, Safari, or Edge and you’ll be all set.